Tuesday, June 5, 2012

DISNEY WORLD ORLANDO,FLORIDA

MAGIC KINGDOM,ORLANDO
park hopper bir ticket la birkac park gorulebilinir...
Ben uzun zamandir gezdigim ve gordugum yerler hakkinda yazlilabilecek ve tavsiye edebilecegim yerleri yazmayi dusunuyordum kismet buguneymis ne zamandir hep aklimda,bunlarin icinde en cok begendigim ve eminim herkezinde gormek istedigi ve gordugunde de buyulendigi disney world hakkinda biraz bilgi vermek istiyorum.Welcome to disney world.Come and enjoy the magic of walt disney world....sloganiyla tamda uyusuyor gercektende buyuleniyorsunuz hangi yasda olursaniz olun mutlaka imkaniniz varsa gormeniz gerekir.Ben iki kere gittim,ilk gitiigimde 2002 yilindaydi ve henuz iki senelik evliydim cocuklarda yoktu o zaman ve sabah saat 8 gibi cikiyorduk parklar genelde saat 10 gibi acliyor ama cok sira oluyor o yuzden erken gitmeniz gerekiyor aksam yine 8 veya 9 gibi otelimize donuyorduk ama yine de gun yetmiyor du diyebilirim parklara giriste mutlaka map alin show lari ve saatlerini de gosteriyor onlari takip ederek gezerseniz hemen hemen herseyi gorebilirsiniz ama yine de kesinlikle 1 gune yetmiyor bir parki gezmek.Parklar ve gezelicek yerleri hakkinda cok seyler var ama ben kisaca en onemli seyleri yazmak istiyorum.Birincisi cok buyuk parklar ve cocuklu veya cocuksuz gitmis olmaniza gore ayarlayin derim eger cocuksuz gittiyseniz EPCOT,MGM STUDIOS,HOLLYWOOD STUDIOS,UNIVERSAL STUDIOS,SEA WORLD,BLIZZARD WATERPARK lari tavsiye ederim.Cocuklu iseniz MAGIC KINGDOM,ANIMAL KINGDOM cocuklarin cok eglenecegi ve bol bol cizgi film karekterlerini gorebilecegi yerler.ikinci gittigimizde genelde oglumun sevecegi yerleri gezdik magic kingdom ve hollywood studios a bayildi diyebilirim bu arada downtown disney ucretsiz olarak gezebilirsiniz ve cok guzel muhtesem lego ve yine diger eglenceli seylerle dolu mutlaka gormeniz gerekiyor ustelik ucretsiz...Benim tavsiyem eger birkac parka girmeyi dusunuyorsaniz PARK HOPPER almaniz bir biletle birkac parka daha az ucret odeyerek girebiliyorsunuz.Asagida bazi foto larda paylasacagim .Bu arada otel olarak ta walt disney world resort diger otellere gore biraz daha pahali fakat herseye rahatlikla ulasabilirsiniz eger bu resort taa kalirsaniz eger ilk gidisiniz ise burada kalin derim biz caribe cove resor te kaldik orlando da ve cok memnun kaldik 3 odali iki banyolu yine icinde camasir makinesi,,kurutma makineniz bir evin ne ihtiyaci varsa hersey mevcuttu ve cok buyukdu kalabalik gitmeyi planliyorsaniz tavsiye ederim....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...you might also like