Friday, May 18, 2012

it"s been a long time since I post.I've been very busy with the kids.I bought new clothes for my daughter and i want to show all of them cause they're so pretty.

uzun zaman oldu fakat cocuklarla cok mesguldum.Kizim icin yeni kiyafetler aldim ve gostermek istiyorum cunku cok guzeller.

yukaridaki beyaz askili kiyafet gymboree den cok begenerek aldim aslinda gecen sene aldim bu yaz icin hazirlik yapmak adina ve bu sene tam oluyor.Gymboree cok fazla ugradigim bebek ve cocuk kiyafetlerini ve aksesuarlarini begendigim dukkanlardan birisi Amerika da yasiyorsaniz veya gezmek icin geldiyseniz birde cocugunu varsa mutlaka ugramalisiniz..Pembe ayakkabi disney marka ve onuda yine gecen sene almistim ama nerden tam olarak hatirliyamiyorum..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...you might also like