Sunday, April 29, 2012

gecen hafta Sandra Lee semi homemade programinda gordugum ve hemen yapmak istedigim malzemelerini aldiktan sonra da hemen yapmaya kouyldugum bir tarifi vermek istiyorum.Mount fuji japanese restaurant cok sevdigim restaurant lardan birisidir ozellikle japanese kitchen cok hosuma gidiyor yalniz fiatlari diger restaurant lara gore biraz pahali :) bu recipe'yi gorunce yaptim ve tadini da cok begendim tarifini de paylasmak istiyorum hemde less money :)ben evdeki malzemelerimle yaptim ama orjinal tarifi vermek istiyorum...
HIBACHI STEAK RECIPE;
1 adet kuru sogan
mantar
1 adet havuc
brokoli
1 adet kabak
1 pound top round steak
1/2 cuo sou sauce
2 tablespoon cider vinegar
chopped garlic
1 teaspoon misir nisastasi
2 tablespoon butter
noodle or  lo mein
YAPILISI
Sebzeleri uzunlamasina kesip 2 veya 3 corba kasigi yagda 5 veya 6 dakika hafif yumusayincaya kadar soteliyoruz bu arada steak cube seklinde dograyip kavuruyoruz ayri bir tavada eti kavuruyoruz., bu arada sosu icin soy sauce,vinegar ve nisastayi, sarimsagi karistiriyoruz.Et olduktan sonra sebzelerimizi uzerine ekleyip sosumuzu ekliyoruz uzerine butter ekleyip kapagini 5 dakika kadar kapatip pisiriyoruz.Nooddle hasliyoruz ve suzdukten sonra et ve sebze karisimini ustune ekliyoruz ve sonuc mukemmel...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...you might also like